sábado, noviembre 18, 2006

El temps passa...

Vist l'audiencia d'aquest blog em sembla q l'haure d promocionar una mica mes pq amb aixo del fotolog, tots els fans no segueixen aixo ni de conya!! jajaja amb una cosa ja n'hi ha prou...
Acabo de llegit aixo que vaig escriure fa un mes...el pitjor ja ha passat, l'adaptacio ha sigut lenta xo ara les coses son molt diferents! Ja hem conegut un munt de gent, no parem de fer feina, de viatjar i sobretot ja coneixem el lloc i jo personalment estic contenta d'estar aqui...
El pitjor de tot es que jo tinc molt a explicar i la resta no, la simple i monotona rutina u aixo fa q a vegades em senti malament fent el meu monoleg...pero per aixo sta el blog, a mes tp el veu ningu...quan sigui vella i llegeixi aixo flipare d lo loca q stic!spero seguir igual...o mes...
I el dia menys pensat em prensento a la porta de casa teva...

No hay comentarios: